ترجمه رسمی ترکی

ترجمه رسمی ترکی

ترجمه رسمی ترکی در مشهد، هم بصورت ترجمه رسمی ترکی استانبولی و هم ترجمه رسمی ترکی آذربایجانی به انجام میرسد.

ترجمه رسمی ترکی استامبولی و ترجمه رسمی ترکی آذری پس از ترجمه توسط مترجم رسمی به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و سفارت ترکیه و سفارت کشور آذربایجان خواهد رسید. تا از هر نظر با خیال آسوده مدارک خود را در کشور ترکیه و آذربایجان ارائه دهید.

ترجمه ترکی در مشهد ترجمه برای زبان های ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و سفارت ترکیه و آذربایجان انجام می‌پذیرد.

ترجمه رسمی ترکی کلیه مدارک، اعم از مدارک تحصیلی دبیرستان، دانشگاه، مدارک شغلی، مدارک پزشکی، مدارک شناسایی و اهراز هویت در دارالترجمه رسمی مشهد توسط مترجم رسمی انجام خواهد شد. همچنین ترجمه غیر رسمی متون، قراردادها، نامه های تجاری و ایمیل ها، ترجمه برچسب، بروشور، کاتالوگ شرکت ها و کارخانجات جهت صادرات و یا واردات محصولات از کشور ترکیه و آذربایجان بصورت تخصصی انجام می‌پذیرد.

ترجمه رسمی ترکی

ترجمه ترکی مدارک به تایید سفارت ترکیه و آذربایجان در تهران میرسد. در حال حاضر کنسولگری ترکیه در مشهد صرفا مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی را ترجمه می‌نماید.

درباره کشور ترکیه و زبان ترکی استانبولی: ترکیه کشوری در اروپا و آسیا است. حدود 780 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. ترکیه کشور جمهوری است و 81 استان دارد. واحد پولی ترکیه لیر است. پایتخت آن آنکاراست که در استان آناتولی قرار دارد.

زبان ترکی استانبولی در کشورهای ترکیه و بخش‌هایی از قبرس شمالی، یونان، بلغارستان و کشورهایی که در سال‌های دور تحت نظر امپراطوری عثمانی بوده‌اند صحبت می‌شود. تا حدود یکصد سال پیش، ترکی با خط عربی نوشته می‌شد ولی از صد سال گذشته تا کنون از الفبای لاتین برای ترکی استانبولی استفاده می‌شود.

اگر سوالی در مورد نحوه انجام ترجمه رسمی ترکی استانبولی و یا ترجمه غیر رسمی، قیمت ها، تاریخ تحویل و یا مواردی از این دست دارید، با ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه