تایید مدارک ترجمه سفارت ترکیه

تایید مدارک ترجمه سفارت ترکیه

تایید مدارک ترجمه سفارت ترکیه و ترجمه رسمی ترکی استانبولی برای کشور ترکیه از جمله خدمات مشهد ترجمه می‌باشد.

ترجمه رسمی ترکی استانبولی به فارسی و فارسی به ترکی استانبولی کلیه مدارک تحصیلی و دانشگاهی، ترجمه رسمی اسناد شغلی و تجاری جهت مهاجرت به ترکیه و یا ثبت شرکت در ترکیه با تاییدات دادگستری و وزارت خارجه انجام می‌پذیرد.
با توجه به اینکه در بسیاری از موارد اسناد و مدارک ترجمه شده به ترکی استانبولی نیازمند تایید سفارت ترکیه در ایران نیز می‌باشند، مشهد ترجمه کلیه خدمات ترجمه را با تایید سفارت ترکیه در تهران و یا کنسولگری ترکیه در مشهد به انجام میرساند.

تایید مدارک ترجمه سفارت ترکیه
تایید مدارک ترجمه سفارت ترکیه

در حال حاضر هزینه تایید ترجمه توسط سفارت ترکیه برای هر سند ۲۰ دلار و مبلغی نیز به صورت ریالی می‌باشد. جهت تایید ترجمه توسط سفارت ترکیه ترجمه ابتدا میبایست ترجمه توسط مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام و به تایید دادگستری و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد.

اگر سوالی در مورد نحوه انجام ترجمه رسمی ترکی استانبولی، تاییدات قوه قضاییه و وزارت خارجه، تایید سفارت ترکیه در تهرات و یا تایید اسناد ترجمه توسط کنسولگری ترکیه در مشهد و یا مواردی از این دست دارید، با ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

4 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر ببخشید برای هر یک برگه ۲۰ دلار میگیرن؟مثلا مدارک من دو برگه ریزنمراته دو تا هم مدرک دیپلم و پیش

    پاسخ
    • سلام
      وقت شما بخیر
      سفارت ترکیه، در حال حاضر برای تایید هر مدرک ترجمه شده ۲۰ دلار دریافت میکند.برای شما به طور مثال که چهار مدرک دیپلم و ریزنمرات دیپلم، پیش دانشگاهی و ریزنمرات پیش دانشگاهی دارید، ۸۰ دلار دریافت میشود.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر دوستان ما که دانشجو در ترکیه اند میگن به مهر سفارت ترکیه تو ایران نیاز نیست همیتنو تو ترکیه تو سفارت میشه انجام داد درسته؟یعنی بعد ترجمه مهر دادگستری و..دیگه سفارت نبریم اینکارو تو ترکیه انجام بدیم؟

    پاسخ
    • سلام
      وقت شما هم بخیر
      بله. بعد از ترجمه مدارک به ترکی استانبولی و تاییدات دادگستری و وزارت خارجه، میتوانید تایید سفارت ترکیه رو تو ترکیه هم بگیرید. صرفا چون پروسه تایید سفارت در ترکیه چندین مرحله و هزینه بیشتری میبرد، پیشنهاد این است که در صورت امکان طی یک مرحله و در سفارت ترکیه در تهران گرفته شود.

      پاسخ

افزودن یک دیدگاه