ترجمه تخصصی مقاله، متن و کتاب

مشهد ترجمه در ترجمه غیر رسمی بصورت تخصصی و بسیار گسترده ای در شهر مشهد فعالیت می نماید. ترجمه غیر رسمی متون تخصصی، نامه ها و ایمیل های تجاری بازرگانی، ترجمه کتاب در زمینه های متنوع بصورت پروژه ای یا با عقد قرارداد، ترجمه مکاتبات شرکت ها و سازمانهایی که بصورت مداوم با شرکای خود در خارج از کشور مراودات کاری دارند، ترجمه بروشور، برچسب محصولات جهت صادرات به سایر نقاط جهان، کاتالوگ های تبلیغاتی برای تولیدکنندگان و شرکت های خدماتی و تجاری که در سطحی بین المللی فعایت می نمایند، ترجمه فایل های صوتی، ترجمه فایل های تصویری، ترجمه فیلم و زیرنویس توسط مترجم های مجرب از این جمله می باشد.

مشهد ترجمه همچنین شرایط ویژه ای را برای ترجمه های دانشجویان و اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها در نظر گرفته است. حجم بسیار بالایی از ترجمه هایی که روزانه در مشهد ترجمه انجام میگردد، ترجمه های دانشجویی و دانشگاهی می باشد.

ترجمه متون

ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی تخصصی مقاله، پایان نامه، چکیده پایان نامه ها، تحقیق و پژوهش های دانشجویی با مبلغ بسیار پایین تری نسبت به سایر انواع ترجمه ها در مشهد ترجمه انجام می پذیرد. تمامی ترجمه ها بصورت کاملا تخصصی در زمینه مورد نظر از جمله ترجمه تخصصی رشته های پزشکی و دندانپزشکی، روانشناسی، جغرافیا، حقوق، شیمی، علوم اجتماعی، علوم پایه، کامپیوتر و آی تی، حسابداری، مکانیک، هنر، زیست، ادبیات و زبانشناسی، اقتصاد، ورزش، برق و الکترونیک، اسناد تجاری و بازرگانی، متالوژی و مواد، کشاورزی و صنایع غذایی، نفت و گاز و پتروشیمی، زمین شناسی و معدن، فقه و علوم اسلامی، صنایع، فلسفه، عمران و شهرسازی، مالی، سیاسی، مدیریت، معماری و تعداد زیادی از رشته های دیگر انجام می پذیرد.

مشهد ترجمه همچنین خدمات ویرایش ترجمه های دانشجویان، بازنویسی Paraphrase مقاله ها و ترجمه ISI بصورت کاملا تخصصی توسط مترجم مجرب جهت ارسال به نشریات و ژورنال های بین المللی با هزینه ای مناسب را انجام میدهد. تا به امروز مشهد ترجمه در ترجمه تخصصی با دانشجویان و دانشگاه های بسیاری در شهر مشهد و سایر نقاط ایران از جمله دانشگاه بین المللی امام رضا، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه سجاد مشهد، جهاد دانشگاهی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد مشهد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بسیاری از موسسات آموزش عالی و علمی کاربردی در سطح شهر مشهد همکاری نموده است.

بسیاری از شرکت ها و موسسات ایرانی که مکاتباتی بین المللی دارند، نیازی همیشگی و گاهاً بصورت فوری به مترجم زبان مقصد بصورت حضوری و غیر حضوری دارند. مشهد ترجمه آمادگی کامل دارد تا مترجم یا مترجمینی را بصورت پروژه ای و ثابت با عقد قرارداد در اختیار این شرکتها و موسسات در شهر مشهد قرار دهد. در حال حاضر خدمات ترجمه غیر رسمی بصورت تخصصی برای زبانهای ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، ترجمه ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی، ترجمه ژاپنی به فارسی و فارسی به ژاپنی، ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی، ترجمه تاجیکی به فارسی و فارسی به تاجیکی، ترجمه کره ای به فارسی و فارسی به کره ای، ترجمه روسی به فارسی و فارسی به روسی، ترجمه ترکمنی به فارسی و فارسی به ترکمنی، ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و فارسی به ترکی استانبولی، ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی، ترجمه اردو به فارسی و فارسی به اردو، ترجمه ترکی آذربایجانی به فارسی و فارسی به ترکی آذربایجانی، ترجمه فرانسوی به فارسی و فارسی به فرانسوی، ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی، ترجمه کردی به فارسی و فارسی به کردی، ترجمه اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی، ترجمه یونانی به فارسی و فارسی به یونانی، ترجمه سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی، ترجمه مجارستانی به فارسی و فارسی به مجارستانی، ترجمه اوکراینی به فارسی و فارسی به اوکراینی، ترجمه لهستانی به فارسی و فارسی به لهستانی در مشهد ترجمه ارائه میگردد.

اگر سوالی در مورد نحوه انجام ترجمه، قیمت ها، تاریخ تحویل و یا مواردی از این دست دارید، با ما تماس بگیرید.