ترجمه قبض آب، برق، گاز، تلفن و موبایل

ترجمه قبض آب، برق، گاز، تلفن و موبایل

ترجمه قبض آب، برق، گاز، تلفن و موبایل با تاییدات دادگستری قوه قضاییه و وزارت خارجه در دارالترجمه رسمی مشهد انجام میپذیرد.

ترجمه رسمی قبوض آب، برق، گاز و تلفن و موبایل با ارائه اصل قبض قابل انجام می‌باشد. در صورت نیاز پس از ترجمه رسمی قبض های آب، برق، گاز و تلفن و تاییدات دادگستری قوه قضاییه و وزارت خارجه، تایید سفارت کشور مورد نظر نیز در دارالترجمه مشهد گرفته خواهد شد.

ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن
ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن

معمولاً قبوض آب، برق و گاز و تلفن و موبایل تا حد زیادی حکم گواهی محل سکونت فرد در شهری خاص هستند. شرکت هایی که قصد ثبت نمایندگی در خارج از ایران را دارند، همراه با اساسنامه، روزنامه رسمی و آگهی تاسیس و دیگر مدارک باید یکی از قبوض آب، برق، یا گاز و تلفن خود را ترجمه کنند.

در حال حاضر ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن و موبایل بصورت فوری در دارالترجمه مشهد به زبانهای انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، چینی، کردی، گرجستانی، ترکمنی، کره ای، سوئدی، دانمارکی، هلندی، ارمنی، اردو، تاجیک، اوکراینی، یونانی، لهستانی، هندی، پرتغالی، رومانیایی، مجاری انجام پذیرفته و تایید سفارت این کشورها نیز گرفته خواهد شد.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه