دارالترجمه فنلاندی مشهد

دارالترجمه فنلاندی مشهد

دارالترجمه رسمی فنلاندی مشهد، ارائه دهنده خدمات ترجمه فنلاندی به فارسی و فارسی به فنلاندی رسمی و غیر رسمی در شهر مشهد می باشد.

زبان فنلاند زبانی است که ۹۲ درصد فنلاندی‌ها و اقلیت‌های فنلاندی در بیرون از فنلاند بدان سخن می‌گویند. همچنین این زبان زبان رسمی فنلاند و زبان رسمی اقلیت‌های زبانی فنلاندی در سوئد و نروژ می‌باشد.فنلاندی از خانواده زبان‌های فین‌واوگری و از دید گونه‌شناسی میان زبان‌های صرفی و زبان‌های پیوندی جای می‌گیرد. در این زبان نام‌واژگان، صفت‌ها، ضمیرها،کارواژگان و شمارگان وابسته به نقششان در جمله صرف‌شده و تغییر می‌پذیرند. نزدیک به ۶میلیون ‌تن که بیشترشان در فنلاند زندگی میکنند به زبان فنلاندی سخن‌ می‌گویند. جمهوری فنلاند کشوری است در منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپا. این کشور ۵٫۴ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن هلسینکی است. حدود یک میلیون نفر از جمعیت کشور در منطقه کلان‌شهری هلسینکی زندگی می‌کنند.واحد پول این کشور یورو است.دو زبان فنلاندی و سوئدی در این کشور رسمیت دارند. ۸۹٫۳۳ درصد از مردم کشور فنلاندی‌زبان هستند و سوئدی در چند منطقهٔ ساحلی در غرب، جنوب، و منطقهٔ خودگردان اُلند صحبت می‌شود.

مشهد ترجمه هم اینک در زمینه ترجمه رسمی فنلاندی اسناد و مدارک تحصیلی و پذیرش دانشگاهی در کشور فنلاند، ترجمه اسناد و مدارک شغلی و مهاجرت و ترجمه غیر رسمی متون، مقاله، کتاب و یا خدمات ترجمه همزمان فنلاندی و اعزام مترجم همراه فنلاندی، ترجمه فنلاندی رسمی اسناد کاری، نامه‌ها، مکاتبات بازرگانی و تجاری از فارسی به فنلاندی و فنلاندی به فارسی، ترجمه برچسب، بروشور، کاتالوگ، ترجمه وب سایت از فارسی به فنلاندی و فنلاندی به فارسی و همچنین خدمات ترجمه فنلاندی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور فنلاند فعالیت می نماید. ترجمه فنلاندی رسمی و غیر رسمی انواع گواهینامه ها از قبیل اسناد تجاری و بازرگانی، گواهی اشتغال به کار، مدارک تحصیلی و دانشگاهی، انواع توصیه نامه‌ها، ترجمه رزومه به فنلاندی، متن قراردادها، مکاتبات خرید و فروش، ترجمه راهنمای تجهیزات و دستگاه‌های شرکت‌ها و کارخانجات، همراهی میهمانان فنلاندی زبان توسط مترجم همراه و همزمان فنلاندی در مشهد و سایر نقاط ایران، ترجمه کارت ویزیت، پوسترهای تبلیغاتی و موارد نیز از دیگر خدمات مشهد ترجمه می باشد.

از برخی اسناد و مدارکی که در دارالترجمه رسمی فنلاندی مشهد با تایید دادگستری و وزارت خارجه انجام میگیرد میتوان به شناسنامه، کارت ملی، سند ازواج، گواهی سوء پیشینه، پاسپورت، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی، دفترچه بیمه، سند طلاق، تقدیر نامه و لوح سپاس، گواهی تجرد، گواهی فوت، کارت نظام پزشکی، پروانه مطب، پروانه کار، پروانه طبابت، کارت بازرگانی، دفترچه بازرگانی، برگ مرخصی، کارت واکسیناسیون، گواهی ولادت، کارت نظام مهندسی، تقدیرنامه، هر نوع گواهی دولتی، سند مالکیت تک برگی، سند مالکیت دفترچه ای منگوله دار، انواع قرارداد، وکالت نامه، حکم کارگزینی، سند وسائط نقلیه، سند خودرو، اجاره نامه و مبایعه نامه، اقرار نامه یا تعهدنامه، ارزیابی ملک، دادنامه و رای دادگاه، رضایت نامه و صلح نامه، حکم اعضای هیئت علمی، گواهی حثر وراثت، استعلام ثبت اسناد، استشهادیه، برگ سبز گمرکی، برگ بازجویی و برگ بازپرسی، دانشنامه دیپلم دبیرستان، دانشنامه پیش دانشگاهی، دانشنامه فوق دیپلم کاردانی، دانشنامه کارشناسی لیسانس، دانشنامه کارشناسی ارشد فوق لیسانس، دانشنامه دکتری، کارنامه و ریزنمرات دانشگاهی، ریز نمره دبیرستان و پیش دانشگاهی، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به تحصیل، گواهی موقت دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری، ریزنمرات دوره ابتدایی، ریزنمرات دوره راهنمایی، سرفصل دروس، گواهی ریزنمره، توصیه نامه تحصیلی، کارنامه توصیفی ابتدایی، روزنامه رسمی شرکت ها، آگهی تاسیس، آگهی تغییرات، لیست بیمه تامین اجتماعی، پروانه کسی و جواز کسب و کارت مباشرت، اساسنامه، گواهی های مالیاتی، پروانه بهره برداری، مدارک حسابرسی، اظهارنامه و تقاضا نامه ثبت شرکت، پروانه مهندسی و حکم بازنشستگی، ثبت علائم تجاری، ثبت اختراع، ترازنامه شرکتها و اظهارنامه مالیاتی، پروانه وکالت، پروانه پایان کار ساختمان، پروانه دفترچه ای یا شناسنامه ساختمان، بارنامه گمرکی، گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی، سابقه بیمه، قبض آب و برق و گاز و تلفن، قبض مالیات، پروانه های کسب پزشکی و پروانه داروخانه، پرینت بانک، گواهی و سپرده بانکی، موجودی حساب، انواع اوراق مشارکت و اوراق قرضه و برخی دیگر از اسناد و مدارک اشاره کرد.

در صورتی که در مشهد سکونت ندارید تماس گرفته و با هماهنگی مدارک خود را به آدرس پستی دارالترجمه فنلاندی مشهد پست نمایید.

اگر سوالی در مورد نحوه انجام ترجمه رسمی فنلاندی و یا ترجمه غیر رسمی، قیمت ها، تاریخ تحویل و یا مواردی از این دست دارید، با ما تماس بگیرید.